Podmínky

Podmínky použití


Tato stránka a její podstránky obsahují nejaktuálnější zásady. V případě, že dojde k rozporu s informacemi napsanými jinde, je tato stránka považována za aktuálně platnou politiku. 

Navštivte nioteas.com nebo nio.ch (
"webové stránky") souhlasíte s následujícími podmínkami
a služeb.

Přečtěte si prosím pozorně tyto Podmínky a Služby, než souhlasíte s tím, že budete vázáni nimi. Pokud nesouhlasíte s tím, že budete vázáni Podmínkami & služby, nevstupujte ani nepoužívejte tuto webovou stránku. Používáním této webové stránky nebo zadáváním jakýchkoli nákupních objednávek pomocí webové stránky souhlasíte s dodržováním podmínek zde uvedených. Pouze po přijetí podmínek zde uvedených budete oprávněni zadávat elektronické objednávky. Jakékoli porušení podmínek bude mít za následek ukončení vašeho účtu.
 
Ceny dopravy

Doprava je zdarma pro jakýkoli nákup na webu.
 
Způsoby dopravy Naše produkty jsou zasílány výhradně prostřednictvím systému japonských poštovních služeb Japan Post, který spolupracuje s poštovními službami ve vaší zemi a doručuje vaše položky. Běžná dodací lhůta je 8-10 dní. Na požádání je poskytováno sledování objednávky. Pokud chcete mít možnost sledovat zásilku, vyberte 1 ze 3 způsobů dopravy, které zahrnují sledování. Pokud dodací lhůta přesáhne 14 dnů, kontaktujte nás prosím za účelem kontaktování regionálních poštovních služeb.

Zpracování

Zpracování objednávek obvykle vyžaduje 1-2 pracovní dny (pondělí až pátek). Jakmile bude vaše zboží odesláno, bude vám zasláno oznámení.
Termíny minimální trvanlivosti Garantujeme, že všechny potravinářské produkty jsou odeslány alespoň dva měsíce před datem minimální trvanlivosti. Výjimky jsou uvedeny na stránkách konkrétních produktů. V některých případech může být položka odeslána bez data minimální trvanlivosti. Pokud má položka chybné datum použitelnosti, nahradíme ji podle našeho uvážení.
 
INCOTERMS: Free Carrier (FCA)

Nedoručení, ztráta zásilky

Nioteas dodává produkty podle Incoterms Free Carrier (FCA). U zásilky je vždy k dispozici sledovací číslo, v případě ztráty se vám pokusíme pomoci balíček najít. U maloobchodních objednávek balíček znovu odešleme po zpracování pojistné události. V případě nedoručení z důvodu nepřevzetí zásilky, objednávku po jejím vrácení (trvá to cca 3 měsíce) zdarma přeexpedujeme.  

Poškození zásilky

V případě poškození zásilky nás prosím neprodleně kontaktujte a my se pokusíme situaci co nejlépe napravit. Je vyžadován fotografický důkaz, který nám musí být předložen na info@nio.ch do 7 dnů od příjezdu. Pokud se domníváte, že se zásilkou není něco v pořádku, ihned po příjezdu vyfoťte.
 
Vrácení a refundace
Obecně platí, že veškeré prodeje na této webové stránce jsou konečné. Můžeme však případ od případu přijmout vrácení a/nebo vrácení peněz, pokud váš balíček dorazil poškozený nebo vadný. Pořiďte si prosím fotografický důkaz a okamžitě nás kontaktujte.

V případě vrácení peněz vám bude vrácena hodnota vaší položky (bez dopravy) po odečtení všech slev uplatněných na objednávku bez ohledu na to, zda byla použita konkrétně pro vracenou položku. (Například, pokud si zakoupíte 2 položky v hodnotě 10 USD se slevou 5 USD na jednu položku a nezlevněné zboží přijde vadné, bude vám vráceno 7,50 USD.)
 
Celní a dovozní daně
Vezměte prosím na vědomí, že celní předpisy se v jednotlivých zemích liší a úředníci v různých zemích mohou vaši zásilku zkontrolovat, včetně kontroly narušení (otevření vašeho balíku). Nioteas ani její partneři nemohou zaručit žádnou metodu, jak tomu zabránit.

Nemůžeme také označit položky jako „dárky“, protože je to nezákonné a nemá to žádný vliv na to, zda je zásilka kontrolována či nikoli. Jste odpovědní za veškeré dovozní daně nebo jiná cla, která mohou být účtována celními a poštovními službami vaší země. Když hlásíme celní hodnotu, je uvedena hodnota každého produktu bez celkové hodnoty slev pro objednávku. 
 
Platba

Zákazníci zaplatí cenu prostřednictvím námi určených platebních služeb.
 
Ukončení smluv a zásady vrácení peněz

Zákazníci i my máme právo ukončit jakoukoli smlouvu o poskytování služeb z jakéhokoli důvodu, včetně ukončení služeb, které již probíhají. Žádné náhrady nebudou nabízeny, pokud se služba považuje za zahájenou a v žádném případě probíhá. Jakékoli peníze, které nám byly zaplaceny a které představují platbu za poskytování nevyužitých služeb, budou vráceny.

Očekáváme, že zákazníci budou jednat v dobré víře, včetně toho, že se vyvarují zneužití jakýchkoli propagačních nabídek, doporučení atd. vytvořením více účtů nebo jinými nezamýšlenými způsoby využití této webové stránky.
 
Úpravy podmínek použití webu

Tyto podmínky použití pro jeho webové stránky můžeme kdykoli bez upozornění revidovat. Používáním tohoto webu souhlasíte s tím, že budete vázáni v té době aktuální verzí těchto podmínek a služeb.
 
Rozhodné právo
Podmínky se řídí švýcarským právem. V případě jakéhokoli sporu ohledně Podmínek bude výhradní a primární jurisdikce spočívat na okresním právu, Curych, Švýcarsko. Poslední revize: 20. dubna 2018
 
Váš souhlas s našimi zásadami ochrany osobních údajů

Používáním našich stránek souhlasíte s našimi zásadami ochrany osobních údajů na webových stránkách.
 
Kontaktujte nás

Pokud máte nějaké dotazy týkající se našich zásad, můžete nás kontaktovat písemně na info@nio.ch. Tato stránka je věnována implementaci bezpečného procházení a nakupování. Za tímto účelem jsme outsourcovali naše fakturační funkce na PayPal a Stripe Payments, což nám umožňuje vyhnout se shromažďování citlivých údajů o kreditních kartách od zákazníků. S více než 150 miliony uživatelů po celém světě jsou PayPal a Stripe předními světovými službami pro zpracování online plateb, které nabízejí mnohem více bezpečnostních funkcí, než bychom kdy mohli nabídnout my sami. 
Pozor na phishing

NIKDY NEVYDÁVEJTE SVÉ HESLO NEBO ÚDAJE O KREDITNÍ KARTĚ E-MAILEM!!

Doporučujeme vám, abyste si byli vědomi podvodů a phishingu (při kterých se lidé vydávají za PayPal nebo jiné legitimní společnosti, aby vás oklamali a poskytli jim osobní údaje). Obecné pravidlo, jak se vyhnout těmto podvodům: NIKDY NEVYDÁVEJTE SVÉ HESLO NEBO ÚDAJE O KREDITNÍ KARTĚ E-MAILEM!! Nikdy tímto způsobem nebudeme žádat vaše heslo nebo údaje o vaší kreditní kartě.

Naše zásady ochrany osobních údajů

Prohlášení o ochraně osobních údajů
Zavázali jsme se chránit vaše soukromí. Oprávnění zaměstnanci v rámci společnosti používají pouze informace shromážděné od jednotlivých zákazníků na základě potřeby vědět. Neustále kontrolujeme naše systémy a data, abychom našim zákazníkům zajistili co nejlepší služby. Vaše osobní údaje neprodáme, nesdílíme ani nepronajmeme žádné třetí straně. Veškeré námi zaslané emaily budou pouze v souvislosti s poskytováním sjednaných služeb a produktů. Aktualizace týkající se novinek, informací o produktech a akcích mohou být čas od času zasílány a lze je kdykoli deaktivovat
odhlášením.
 
Jaké informace shromažďujeme?

Shromažďujeme od vás informace, když se zaregistrujete na našich stránkách, zadáte objednávku, přihlásíte se k odběru našeho newsletteru, odpovíte na průzkum nebo vyplníte formulář. Při objednávání nebo registraci na našich stránkách můžete být podle potřeby požádáni o zadání: jména, e-mailové adresy, poštovní adresy nebo telefonního čísla pro účely doručení. Můžete však navštívit naše stránky anonymně.
 
K čemu vaše informace používáme?

Jakékoli informace, které od vás shromažďujeme, mohou být použity jedním z následujících způsobů:

 Za účelem přizpůsobení vašeho prostředí (vaše údaje nám pomáhají lépe reagovat na vaše
individuální potřeby)

 Vylepšit naše webové stránky (neustále se snažíme vylepšovat naši nabídku webových stránek na základě informací a zpětné vazby, kterou od vás dostáváme)

 Zlepšení služeb zákazníkům (vaše údaje nám pomáhají efektivněji reagovat na vaše požadavky na služby zákazníkům a potřeby podpory)

 Ke zpracování transakcí

 Vaše informace, ať už veřejné nebo soukromé, nebudou prodány, vyměněny, převedeny ani poskytnuty žádné jiné společnosti z jakéhokoli důvodu bez vašeho souhlasu, kromě výslovného účelu dodání požadovaného zakoupeného produktu nebo služby.

 Chcete-li spravovat soutěž, propagaci, průzkum nebo jinou funkci webu

 Pro zasílání pravidelných e-mailů

 E-mailová adresa, kterou uvedete, může být použita k zasílání informací, na které můžete odpovědět
dotazy a/nebo jiné požadavky nebo dotazy.
Poznámka: Pokud se kdykoli budete chtít z odběru budoucích e-mailů odhlásit, v dolní části každého e-mailu uvádíme podrobné pokyny k odhlášení.
 
Jak chráníme vaše informace?

Zavádíme různá bezpečnostní opatření, abychom zachovali bezpečnost vašich osobních údajů
informace, když zadáte objednávku nebo zadáte, odešlete nebo získáte přístup k vašim osobním údajům. Po transakci nebudou vaše soukromé informace (kreditní karty, čísla sociálního pojištění, finance atd.) uloženy na našich serverech.
 
Používáme cookies?

Cookies jsou malé soubory, které stránka nebo její poskytovatel služeb přenáší na pevný disk vašeho počítače prostřednictvím vašeho webového prohlížeče (pokud to povolíte), což umožňuje stránkám nebo systémům poskytovatelů služeb rozpoznat váš prohlížeč a zachytit a zapamatovat si určité informace. Používáme soubory cookie, sledovací pixely a další sledovací technologie, které nám pomáhají pamatovat si a zpracovávat položky ve vašem nákupním košíku a kompilovat souhrnná data o návštěvnosti webu a interakci se stránkou, abychom mohli v budoucnu nabízet lepší zkušenosti a nástroje na webu. Můžeme uzavřít smlouvu s poskytovateli služeb třetích stran, aby nám pomohli lépe porozumět návštěvníkům našich stránek. Tito poskytovatelé služeb nesmějí používat informace shromážděné naším jménem jinak, než k tomu, aby nám pomohli vést a zlepšovat naše podnikání. Pokud chcete, můžete si vybrat
nechat vás varovat počítač při každém odeslání souboru cookie, nebo se můžete rozhodnout vypnout všechny soubory cookie prostřednictvím nastavení prohlížeče. Stejně jako většina webových stránek, pokud vypnete soubory cookie, některé naše služby nemusí fungovat správně.
 
Zveřejňujeme nějaké informace navenek
večírky?

Vaše osobní údaje neprodáváme, neobchodujeme ani jinak nepřevádíme na třetí strany. To nezahrnuje důvěryhodné třetí strany, které nám pomáhají s provozováním našich webových stránek, provozováním našeho podnikání nebo poskytováním služeb vám, pokud tyto strany souhlasí s tím, že budou tyto informace držet v tajnosti. Můžeme také zpřístupnit vaše informace, pokud se domníváme, že je zveřejnění vhodné pro dodržení zákona, prosazování zásad našich stránek nebo pro ochranu našich nebo jiných práv, majetku nebo bezpečnosti. Však,
Neosobní údaje o návštěvnících mohou být poskytnuty dalším stranám pro marketing, reklamu nebo jiné účely.
 
Dodržování zákona o ochraně soukromí dětí online

Dodržujeme požadavky zákona COPPA (Childrens Online Privacy Protection Act), neshromažďujeme žádné informace od nikoho mladšího 13 let. Všechny naše webové stránky, produkty a služby jsou určeny lidem, kteří jsou starší 13 let.
 

Práva na ochranu soukromí jako občan EU

Podle nařízení EU GDPR (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) mají občané EU právo požadovat přístup ke svým osobním údajům nebo jejich přenos, požadovat opravu a vymazání a odmítnout přímý marketing. Pokud budete některé z těchto práv potřebovat využít, kontaktujte nás prosím na adrese info@nio.ch
 
Pouze online zásady ochrany osobních údajů

Tyto online zásady ochrany osobních údajů se vztahují pouze na informace shromážděné prostřednictvím našich webových stránek a nikoli na informace shromážděné offline.
 

Doprava

Nio Teas dodává do celého světa přímo z Tokia v Japonsku

Ceny dopravy

Naše poplatky za dopravu jsou stejné po celém světě.

Mezinárodní doprava ZDARMA na všechny objednávky. Expresní doprava může být přidána za následující sazby.

50 g

21,50 USD

 

100 g

20,50 USD

 

150 g

20,00 USD

 

200 g

19,00 USD

 

250 g

17,50 USD

 

300 g

17,60 USD

 

350 g

16,00 USD

 

400 g+

15,00 USD

 

 

 

 

 

 

Dodací lhůta

Jakmile si objednáte, zboží vám obvykle dorazí do 7 až 12 dnů z Tokia v Japonsku. Dodací lhůta je pro každou destinaci jiná, v závislosti na poštovní službě a celních podmínkách v každé zemi.
Ve vzácných případech, kdy celní orgány zásilku zkontrolují, bude balík pravděpodobně potřebovat další týden, než se dostane do cíle. Upozorňujeme také, že poštovní doručovací služba je zvláště přetížené na konec roku kolem Vánoc a Novoroční.
Proto nemůžeme přesně vědět, kdy bude zboží doručeno. Proveďte prosím svou objednávku včas, abyste mohli počítat s dodací lhůtou.

 

Expresní doprava

 

  • Expresní mezinárodní doručení má rychlejší, přesnější harmonogram a je sledovatelné (umístění balíku je sledováno). Stojí to další peníze v závislosti na váze (menší balení jsou dražší) a dodací lhůta je obvykle 4 až 8 dní (*).
    To je také dobrá volba pro dárky, zejména během rušná sezóna zimních prázdnin když dojde k přetížení mezinárodní lodní dopravy. Chcete-li zvolit tuto možnost expresního mezinárodního doručení, zaškrtněte políčko na stránce pokladny.

Chcete-li zásilku sledovat, podívejte se na svůj potvrzovací e-mail. Pokud jste vybrali možnost dopravy, která zahrnuje sledování zásilky, mělo by vám být poskytnuto číslo zásilky. Pokud nemůžete najít své sledovací číslo, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo sociálních médií a my vám je poskytneme.

(*) Dodací lhůta se pro každou destinaci liší v závislosti na poštovní službě a celních podmínkách v každé zemi. Upozorňujeme, že nemůžeme zaručit dodací lhůtu ani přesné datum dodání.

Zpoždění doručení letecké pošty kvůli COVID-19

Zásilky odeslané z Nio Teas kamkoli na světě, kromě USA, Kanady, Spojeného království, Německa a několika dalších zemí květen výrazně zpozdit v důsledku výrazného poklesu počtu letů mezinárodních leteckých společností, vyplývajícího z COVID-19 (koronavirus) omezení cestování. Pouze expresní mezinárodní doručení směřující do níže uvedených zemí téměř dodržují normální dodací lhůty.
Důrazně doporučujeme zvolit expresní variantu, která je rychlá a sledovatelná. Nebo si možná budete přát objednat poté, co se krize COVID-19 uklidní a podmínky se vrátí k normálu.
My, Nio Teas úzce spolupracují s Japan Post na získání podrobných informací.

Poslední stav letu (k 31. březnu)

  • 〇: Téměř normální dodací lhůta, i když dochází k určitým zpožděním.
  • △: Výrazné zpoždění, i když lety nejsou zastaveny.
  • ×: Zastavené lety

Lety (směřující do)

Vyjádřit
Mezinárodní

Norma
Mezinárodní

Spojené státy

Kanada

Austrálie

×

×

Spojené království

Švýcarsko

×

×

Itálie

×

×

Německo

Singapur

×

Francie

×

×

Španělsko

×

×

Norsko

×

×

Nový Zéland

×

×

Izrael

×

×

Rusko

×

×

Nizozemí

×

×

Hongkong

Švédsko

×

×

Dánsko

×

×

Belgie

×

×

Česko

×

×

Spojené arabské emiráty

×

×

Finsko

Rakousko

×

×

Thajsko

Maďarsko

×

×

Irsko

×

×

Bulharsko

×

×

Ukrajina

×

×

Indie

×

×

Rumunsko

×

×

Cla a daně

Cla se liší v závislosti na vaší zemi. Pokud musíte zaplatit clo, budete muset clo zaplatit při obdržení objednávky.

  • Celní sazby na čajové lístky
    • Spojené státy --- žádné clo
    • Kanada --- žádné clo
    • Austrálie --- žádné clo
    • Spojené království --- žádné clo do 32 liber (3,2 % nad 32 liber)
    • Evropská unie --- žádné clo do 45 Euro (3,2 % nad 45 Euro)
    • Spojené arabské emiráty --- žádné clo
    • Brazílie --- žádné clo do 50 USD (10 % nad 50 USD)
    • Ruská federace --- žádné clo do 5 000 USD (20 % nad 5 000 USD)
    • Singapur --- žádné clo
    • Tchaj-wan --- žádné clo až do 300 TW dolaru (19,4 % nad 300 TW dolaru)
    • Čína --- žádné clo do 1 000 jüanů (15 % nad 1 000 jüanů)
    • Korejská republika --- žádné clo do 100 000 wonů (513,6 % nad 100 000 wonů)
  • Jen několik zemí zakazuje dovoz čajových lístků
    • Nigérie
    • Kolumbie
    • Srí Lanka

Jiné daně než clo, například DPH (daň z přidané hodnoty), mohou být případně uvaleny při obdržení zásilky (zejména v regionu EU). Záleží na předpisech každé země, obsahu objednávky, výši objednávky nebo na každé okolnost. Při platbě objednávky vám neúčtujeme žádné daně. A nejsme schopni nést žádnou odpovědnost za jakýkoli daňový problém. Další podrobnosti o tom, jaké daně mohou být ve vaší zemi požadovány, vám poskytne daňový nebo celní úřad ve vaší zemi.

Balení

Naše balíky zabalíme co nejjednodušeji a přitom jsme při doručování stále dobře chráněni. Jednoduché balení také šetří náklady na mezinárodní přepravu a poskytuje našim zákazníkům nejnižší možnou cenu za vysoce kvalitní čaj. V případě potřeby však používáme dodatečné vycpávky a obaly, abychom zajistili bezpečnost našeho čaje.

Váš souhlas

Používáním našich stránek souhlasíte s našimi zásadami ochrany osobních údajů na webových stránkách.
 
Změny našich zásad ochrany osobních údajů
Pokud se rozhodneme změnit naše zásady ochrany osobních údajů, zveřejníme tyto změny na této stránce, zašleme vám e-mail s upozorněním na jakékoli změny a/nebo aktualizujeme níže uvedené datum úpravy zásad ochrany osobních údajů.
 
Kontaktujte nás

Máte-li jakékoli dotazy týkající se našich zásad, můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu: info@nio.ch Tato stránka je věnována implementaci bezpečného procházení a nakupování. Za tímto účelem jsme outsourcovali naše fakturační funkce na PayPal a Stripe Payments, což nám umožňuje vyhnout se shromažďování citlivých údajů o kreditních kartách od zákazníků. S více než 150 miliony uživatelů po celém světě jsou PayPal a Stripe jednou z předních světových online služeb pro zpracování plateb, které nabízejí mnohem více bezpečnostních funkcí, než bychom kdy mohli nabídnout my sami.

Obchodní informace:

Adresa:

Nio Teas GmbH
Schanzackerstrasse 34
CH-8006 Curych

Kontaktujte nás:

info@nioteas.com